Berga hålan....

Idag har vi varit i berga hålan i Boalt, det är som ni säkert förstår en gammal berga håla där dom har brötit sten men nu är det vatten fyllt så vi som hittar dit badar där :)
Det är så vackert så det gör nästan ont i en när man sitter där, hundarna tycker det är toppen att springa lösa hur dom vill och leka i vattnet!
Som vanligt hade jag kameran med mig....


usikt från stolen jag satt i... underbart!!!


en bild säger mer än tusen ord.... ;)


Glada leker i kanten


Fick en bild precis när Glada hoppar över ett gummi rör, tränar för framtiden ;)


Gizmo tar en sim tur


 Glada skulle inte va sämre så även hon försökte simma, men inte riktigt lika stillsammt som dom stora ;) 


Kranen dom använde för att dra upp sten blocken ur berga hålan som nog är runt 70-80m djup!!!


Kaja kommer upp efter en simtur


Kaja sitter och tycker synd om sig själv... Hon frös efter badet...


Riktigt nöjd me denna bilden av Glada... Så söt hon är!!!


En sista bild av berga hålan...

hej å hå luden tå

Kommentarer
Postat av: Cathrin

Visst har jag blivit duktig på att uppdatera bloggen... Håll till godo så länge det varar... Jo visst ska vi göra vårt bästa i helgen, nu är jag trött på alla tramserier, får se till att skärpa mig! Vi kommer sakna den svarta och den bruna... och Tizla säger att hon kommer sakna den långa med goda köttbullar!?

2008-07-13 @ 21:28:37
Postat av: Lillan

Haloj!

Tack för att lyckat träningspass i tisdags

fy för satan vad det gick!!!



Kramar Lillan,Snowie

2008-07-17 @ 08:39:49
URL: http://bloggis.se/Lilleba
Postat av: Britta

Vilka härliga bilder. Är Malin så teknisk, hon kanske ska gå kurs hur man fixar en solstol

2008-07-19 @ 13:47:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0