Cup i Kristianstad

Igår va en hel hög i från Osby på den trevliga cupen i Kristianstad!
Jag måste säga att alla skötte sig super bra!!
Har tagit bilder på alla som tävlade...


Elvira med Singha som tyvärr blev skrämd av platten, men dom kämpade på bra!!


Emilie med Cassie kom på 10plats med 0fel! :)


Tina med Pärla skärpte till sig och kom på 4plats med 0fel! :)


Linda med Maya kom på 28plats, Maya är en speciell hund, men Linda är jätte duktig och kämpar på! :)

 
Jag med Nolte kom på 14plats med 5fel, Nolte miss taxerade lången så han landade mitt i. JÄTTE nöjd är jag!!!!


Emely med Nala kom på 12plats med 5fel som va en oturlig rivning.


Helen och Atlas kom på 9plats med 5fel


Jag och Kaja kom på 3plats med 0fel och LEDER den inividuella cupen i small! :)

Osby ligger på 3plats i cupen mellan klubbarna, så nu flickor gör vi lika bra ifrån oss nästa gång den 23juli eller hur?! ;)

Mia, tror du skulle blivit riktigt glad om du hade sett hur jag sprang ;) jag kan ibland ;)

hej å hå luden tå

Kommentarer
Postat av: Lillan

Heja!!!

Kul att det var "så" många från osby som

tävlade!!!!!!



Kramar Lillan,Snowie&Jolly

2008-07-11 @ 07:07:25
URL: http://bloggis.se/Lilleba
Postat av: cecilia

Nolte var också nöjd och trött när han kom hem!

2008-07-11 @ 08:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0