Då va man hemma igen....

Då blev det måndag kväll, jag kan säga att idag har varit en av dom jobbigaste arbetsdagarna någonsin...
Vi sov ju inte så mycket i Bjuv under helgen så jag ska inte säga att det var med glädje hopp jag steg upp i morse..
Men helgen har varit riktigt lyckad!!!! :)
En rolig tävling med helt ok resultat och härligt umgänge på kvällen!!!
Vårat lag Tiny Hoppers kom på 2plac i söndag och
fick där med våran sista pinne som behövdes för att ta oss till SM 2009!!!
 Så nu va lag klassen fixad, ska bara se om jag kan fixa det induviduellt oxå..

Men jag har fått 2 SM poäng induviduellt i helgen,
kom nämligen på plac 6 i internationell agility klass3
och på 11plac i nationell hopp klass3.
Jag är super nöjd med Kaja i helgen, hon har gjort allt hon gått på som bara den och verkligen varit härlig att köra!! :)


Här har jag och Malin bott hela helgen med hundarna


Här sitter jag och äter..


Fredag kväll och festen har börjat... Kolla in Tinas blick, hon ser skräckslagen ut!!!


Rebecka och Emely


Anna tycker blixten e lite stark...


eehhh.....??


Men med tillräckligt mycket cider i kroppen kunde Anna stå emot blixtens starka ljus ;)


Undra om Åke försöker säga något...


Ser ut som Helena har satt sig på något obekvämt.... ;)


Hmmm e detta on eller?? ;)

Så då har jag berättat lite om helgen som har gått, och möter mig nu i det närmaste och inte säger GRATTIS så blir jag lite ledsen... ;)

Tänk, min lilla flicka i SM 2009 i Karlskrona......

hej å hå luden tå

Kommentarer
Postat av: Lillan

GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!!!!!!!

Kramar Lillan

2008-07-08 @ 12:01:36
URL: http://bloggis.se/Lilleba
Postat av: Malin

Grattis! Vi är också SM klara!



Ska bli superkul!



Kram på er

2008-07-08 @ 12:26:54
URL: http://freewebs.com/malinsigne
Postat av: Helena

GRATTIS =)Och tack för trevligt sällskap i helgen!! Jävligt snygga foton du har tagit på mig, ha ha! Och jag satt ju faktiskt på ngt obevämt; nämligen min rumpa! Den var ju full av sår efter tros-skavet =( Det har börjat gå över nu, men kan nog inte ha string på ett tag...

Puss & kram

2008-07-08 @ 13:53:48
URL: http://www.rtvadtva.blogtown.se
Postat av: Helen o Atlas

Grattis .. Då blir det till att hyra stuga nästa år på Sm igen ... Ni är super duktiga

2008-07-09 @ 09:10:21
Postat av: Britta

GRATTIS du är kanon Kaja

2008-07-09 @ 16:52:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0