Klipp i klipp

Jaha då var Glada klipp och duschad, hon skrattar väl inte ihjäl sig av lycka men hon finner sig snällt att bli klippt!!

Inte direkt jätte glad på mig....

¨
Fy sören va Glada tyckte synd om sig själv...


Glada före klippning...


Efter klippning och föning... Lite skillnad va? ;)

Nej nu ska jag snart åka hem till mamma & pappa för att få middag, vi ska fira att Kaja har kommit till SM :)

Förresten, lite skryt, Kaja och jag är det första ekipaget någonsin i Osby BK historia som tar oss till SM i agility!!!

hej å hå luden tå

Kommentarer
Postat av: Tina&Higgins

Jag tycker att dina föräldrar kunde bjuda dina lagkamrater på middag oxå. Det är ju ett lag:)



Kram

2008-07-11 @ 19:04:30
Postat av: Sara E B

Det var verkligen rart av dig att skriva att jag och Accsa flyger fram.Det har aldrig någon sagt till mig förut... Fast egentligen så stämmer det nog bäst in på Accsa...

2008-07-12 @ 20:12:15
URL: http://www.saraedgrenbokman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0