Midsommar

Jaha då var det midsommar afton, ikväll blir det mat och dricka med vänner :)
Men jag började dagen med en promenad i skogen med hundarna, skulle ta lite bilder på mina hulliganer tänkte jag, solen sken och jag såg den perfekta bilden framför mig... men ack vad jag bedrog mig...
Detta är vad jag lyckades åstakomma med en kamera och två vilda hundar som man tydligen måste "tvångs hålla" för att kunna få dom på bild...


Skulle ta en bild på Kaja och som vanligt kom Glada rusande rätt igenom bilden...


Glada ÄLSKAR att bära allt som kommer i hennes väg, här har hon lagt beslag på en kotte


Glada tar sats för att fånga en kotte..


ÄNTLIGEN Kaja är still!!! :)


Glada på en stubbe...


En lycklig amris :)

Nej nu ska jag fira midsommar!

hej å hå luden tå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0