Sveriges nationaldag

Idag är det Svergies Nationaldag, grattis till oss!
Mitt firande har bestått av klippning av Kaja och Gladas päls hela förmiddagen, tog mig ett par-tre timmar, sen fortsatte dagen med stor städning, så något vidare firande kan jag inte kalla det...
Men min hundar och mitt hem är iallafall fint! :)
Senare i eftermiddag körde jag ner till firandet som pågick i parken och satte mig i skuggan med hundarna i utkanten för att passivitets träna Glada i olika situationer, hon klarar det som vanligt galant! :)
Nu ska jag börja packa inför tävlingen e Råådalen imorgon! Håll tummarna för mig och Kaja!!


Glada hjälper mig att skrubba badkaret :)

hej å hå luden tå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0