Träning i regn...

Jaha då va jag hemma från en träning i regn i Hässleholm. Väldigt trevlig och givande träning, alltid lärorikt att träna med olika människor!! Och det var skojiga människor som jag tränade med! :)
En liten tanke i bilen hem, Kaja va den enda small hunden alla andra va large, men ALLA förare hann göra ett framför byte mellan ett hopp hinder och vippen utom jag....
Det måste ju va så att jag är oehört sölig, dålig kordination eller något liknade.
Blir så fruktansvärt ledsen på mig själv! Va fa.. är det svåra?!?!
Men idag va Kaja lite seg och svår att köra, hon har precis slutat löpa och blir sån i några dagar, vilket gör mig irriterad och hur mycket jag försöker dölja det så vet jag att Kaja ser igenom mig och dämpar farten ännu mer i lite osäkerhet och en dålig cirkel är sluten.
Men jag vet ju om det, så jag gör mitt yttersta för att inte bli irriterad, men det är inte alltid så lätt!
Men åter till banorna vi tränade på, det var väldigt roliga och spännande banor!
Men något fel gör jag ju för det känns som 9 av 10 gånger är jag fel placerad, stackars Kaja!
Inte lätt för henne att veta vart hon ska ta vägen när hennes dumma matte bara står i vägen och på fel håll...
Ja ja det är väl bara att ta nya tag som det heter...

hej å hå luden tå

Kommentarer
Postat av: Malin, Signe o Eddie

Hmm vet vad du pratar om.. Irriterande är det. Men ni är ju bra ändå:)



Syns i Bjuv!

2008-06-28 @ 08:08:54
URL: http://freewebs.com/malinsigne
Postat av: Mia, Etna & Hekla

Ahhh såååå dåliga var ni inte! Du ska bara få lite mer klm på dig själv så ska du se att ni tar dem alla. Ses till helgen!

Kram från Oss

2008-06-30 @ 23:12:29
URL: http://www.agilityetna.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0