Nu är sladden här igen så nu händer det något!!!

Har varit fruktansvärt dålig på att blogga på sistonde jag vet, men jag har "bara" en ursäkt och det är att sladden till kameran har varit i boalt... Dålig ursäkt jag vet ;)
Men här kommer lite bilder och text till dom om va som har hänt i mitt knäppa liv på sistonde ;)

image54
Här är en bild på mig, Kaja och ordförande i ACC (amerikanska cocker klubben) när jag och Kaja får pris
som år 2007 agility hund OCH år 2007 lydnads hund!!!! Gissa om jag är stolt över min stjärna som lyckades kamma hem båda priserna från ras klubben!!!

image55
Här är vi hemma och poserar med våra rosetter, Kaja är en riktig stjärna!!! Tänk att vi lyckades ta båda priserna, undra om det är många som gjort det tidigare?!

image59
På vägen hem från Malmö stannade vi på Mc Donalds och ät lite, såhär ser det ut när man har tuggat mini morötter en stund....


En varm och skön Lördag gav Jag, Malin, Jenny och Bella  oss ut på en skön runda i skogen med alla våra hundar. Innan vi började gå så sa jag till Jenny, har du köpt nya gympa skor? Det syns för dom är väldigt vita och fina!
jenny svarade, ja det har jag och det tog jätte lång tid innan jag hittade ett par som jag tyckte om och som passade!
Sen gav vi oss iväg med 6st hundar. Under rundans gång va det vissa hundar som sprang bort, ingen nämnd ingen glömd ;) Både vi och hundarna gick ner oss till knäna för det va nog det absolut lerigaste och gyttigaste rundan i hela skåne!!! Men efter en timmes promenad i detta va både vi och hundarna helt färdiga!
Och stackars jenny som hade sina nya skor gick såklart ner sig mest och satt fast upp till knät!
image58
Så här såg Jennys skor och byxor ut efter rundan! Tur det finns tvättmaskin! :)



image56
Jennys shiva ligger först, sen Kaja, Nolte, Indus, Gizmo och sist Bellas Zappa
Här är en bild på massa trötta hundar efter en väldigt händelserik runda i skogen en underbar lördag!

image57
Denna bilden blev rätt rolig, tror hundarna sa till varandra 1, 2, 3 nu tittar alla på varsitt håll ;)
Och till mamma, nu ser du bild bevis på hur duktig Indus är!!!!

hej å hå luden tå


Kommentarer
Postat av: Magnus o Alma

Hej

Stort Grattis till er från oss på backen.

Ha det gott

Kram Magnus o Alma

2008-03-21 @ 19:34:06
URL: http://allsmaktigealma.blogg.se
Postat av: cecilia och nolte

Jomen visst är Indus
duktig när Indus vill.....
/Mamma

2008-03-23 @ 19:21:03
Postat av: AnnaPanna

Bamsegrattis på er!!! : ) Skit att jag inte kunde komma och titta : (

2008-03-26 @ 20:23:39
Postat av: Helen o Atlas

GRATTIS ..
NI E VERKLIGEN JÄTTE DUKTIGA
VILKA FINA PRISER..

2008-03-27 @ 10:46:31
Postat av: Jenny

Hoppas du tvatta Indus after den rundan :-)

2008-04-16 @ 06:09:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0