Lite lydnads träning

Idag har jag och Kaja tränat lite lydnad, vi kämpar för att kunna starta i lydnads klass 2 iallafall innan vintern.
Ska jag vara helt ärlig kan jag säga att lydnad är inte min favorit gren så jag tränar inte det så super ofta, bara typ en två gång i veckan.
Men Kaja är en glad hund och tycker lydnad är het ok så våran träning går sakta men säkert framåt!
Lite bilder fråna dagens träning kan jag bjuda på ;)
image101
Här intar vi position innan vi ska gå fot

image102
Här går vi fritt följ, lite långt ut gåt hon... som sagt vi har lite kvar innan vi ska starta lydnads klass 2
Men hon har bra kontakt :)

image103
Fjärr dirigering...

image104
Nu får det vara nog med lydnads bilder, här är en bild på vår fin tröja som vi fått av våran sponsor, Animalix! Tack!


hej å hå luden tå

Kommentarer
Postat av: Helen o Atlas

Jätte fin Tröja.. : )

2008-05-08 @ 14:00:57
Postat av: Britta

Gäller inte ditt lydnadspass. Den bruna kan ju heta Pippi eller pjolla, det sista är mitt namn på fåglar

2008-05-08 @ 14:31:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0