Mini golf

I Tisdags spelade jag, Malin, min syster Jenny och hennes pojkvän från Australien Ben mini golf, jag kan säga att jag är riktigt usel på mini golf men min stora syster är faktiskt sämre!! :) Lite kul att iallafall "bara" komma näst sist!
Som vanligt hade jag kameran i högsta hugg!
image143
Koncentrerad...

image144
Ser ut som sikte på hole in one... men det blev det nog inte för som sagt så va min syster sämre än mig!

image145
Ja ska ska jag säga... Golf är inte min sport helt enkelt! ;)

image146
Ben spelar "riktigt" golf i vanliga fall så det är ju inte så konstigt att han vann, han borde börjat med 20 extra poäng direkt, men det klart han skulle ju vunnit överlägset ändå... Ben hade 60poäng sen kom Malin med 93poäng, jag med 98 poäng och Jenny med 198 poäng, så det hade ju kvittat ;)

image151
Nära skjuter ingen hare....

 image147
Det krävs ju fika paus så man inte tar ut sig och det finaste man har sätter man på bordet eller? ;)
Glada kämpar för att ta sig upp men hon får nog växa till sig lite innan hon klarar det.

image148
Mmm gott!!

image149
Glada tycker också det var gott med hembakade kanel bullar och kaffe :)

hej å hå luden tå

Kommentarer
Postat av: Astronauten

KOLLA GÄRNA IN MINA BILDER!

2008-05-29 @ 10:36:01
URL: http://astronautenochfrank.blogg.se/
Postat av: Anonym

får nog allt försvara jenny lite...hon hade faktisk bara 102poäng :P

2008-05-29 @ 10:43:30
URL: http://dethararinteenblogg.blogg.se
Postat av: Bella plutt o Zapp

Hahaha.. kolla Gisses min låååångt där borta vid trädet=/
Mvh Bella plutt o Zapp

2008-05-30 @ 15:36:04
URL: http://www.nogg.se/mina

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0