Tävling i Hässleholm

Idag har det varit tävling i hässleholm, jag har sprungit lag klass, hopp klass 3 och agility klass 3 kan säga som sammanfattning att jag och Kaja har inte riktigt dragit jämnt... Fick ringa mamma och fråga om hon hade hittat ett par amris öron där hemma, vi var nämligen där igår och jag tänkte om Kaja råkade glöma dom där för det verkade så idag... Ja ja, bara att ta nya tag imorgon för det är tävling i Hässleholm då oxå :)
Men någr bilder från dagens lopp fick jag iallafall med mig hem!!

image115
Kaja springer slalom

image116
Framåt

image117
Nu svänger vi

image118
Undra var jag är... Och Mia som har försökt lära mig att ha ett "snöre" mellan mig och Kaja... Kanske därför det gick som det gick idag, "snöret" brast! ;)

image119
Åter igen slalom! :)

nu ska jag och hundarna vila inför imon!

hej å hå luden tå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0