Min älskade pudel....

Idag handlar inlägget om Glada, eller rättare sagt vad Glada kan åstakomma...

En kortlek består av 52st kort, inte min... (längre)
När jag kom hem hade jag kortleks bitar ÖVERALLT! Och då menar jag verkligen överallt!!
Så nu består min kortlek av väldigt många bitar kan jag säga...
Att spela finns i sjön med denna leken hade tagit två dagar!!!

En annan dag när jag kom hem låg det något konstigt på hall mattan jag inte alls kunde placera, tills jag böjde mig ner...
Då inser jag att det är min datamus som ligger där!!!
Jodå hon hade hoppat upp, tagit tag i sladden, dragit ur datamusen, bitit av sladden, gnagt lite uppe på datamusen, sen vackert lagt sitt fynd på hall mattan så det säkert var det första jag såg när jag kom hem, för hon själv grymt stolt!!!

Men vad gör det att lite små saker försvinner och förstörs??

Jag älskar henne precis lika mycket ändå!!! Och enligt henne får jag själv skylla mig som jobbar! ;)

hej å hå luden tå


Kommentarer
Postat av: Tina

Lite svinn får man räkna med. Skor, väggar, datamöss typ:)Kidden har blivit lite snällare iaf. Inga gips skivor har ätits upp sen vi flyttade:) Snällt!



Kram Tina

2008-10-01 @ 13:01:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0