Mitt dumma nöt...

jag har ju helt glömt bort att berätta om Kaja!!!
För ett tag sen tyckte jag Kaja började bli lite segare, känndes tröttare mm
Så jag åkte till veterinären för att ta blod prover av alla dess olika sorter.
Efter en vecka fick jag beskedet att hon har iallafall inga fästing sjukor men hon har lite lågt blod värde, inom det normala men lite lågt. Som vet sa, en familje hund hade man antagligen inte märkt det på men en tävlings hund som man tränar mycket märkerman det på.
Så ordineringen blev blodkorv och persilja vid varje måltid, och Kaja tackar inte nej ;)
Å nu uppe på detta har hon blivit lite sken dräcktig, inte mycket men lite.... Så det gör ju sitt oxå.
Men jag får iallafall tävla på lördag i Sofiero!! :) Håll tummarna för att Kaja kan gllömma valpar och dåligt blodvärde för en stund ;)

hej å hå luden tå

Kommentarer
Postat av: Malin, Signe o Eddie

Pussa och klappa Kaja från oss och säg att hon ska krya på sig! Vi håller alla tummar och tassar vi kan:)

2008-09-10 @ 16:58:57
URL: http://freewebs.com/malinsigne
Postat av: Jeanette & Chilliy

Vi håller så klart tummarna för er..Lycka till:-)

2008-09-11 @ 18:51:18
URL: http://www.nogg.se/Japanese_chin
Postat av: Rebecka

Hej trevligt att man hittade hit!!!! Jag ska itne tävla men kan stå i slutet med en blodkorv om du vill!!!! Hihihihhi KRam Rebecka tequila och HErja

2008-09-11 @ 22:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0