Möte

Idag var jag och tränade agility på klubben med båda mina hundar. Kaja hade nog glömt hjärnan på första övningen, tunnel?? Vad är det??? ;) Men sen i andra övningen släppte det och allting gick riktigt bra!!! :)
Glada tränade starter och lite svängar runt hinder och vippen, gick super bra!!! Hon är VÄLDIGT het men det går säkert bra!!!
Sen var det medlems möte och båda mina hundar var med inne, tänkte för tränings skull, hör och häpna men en dal av mötet SOV Glada på golvet!! Sen att det var efter att ha flisat papper och lite sånt hör ju inte till saken, men vi blev iallafall inte utkastade!!! ;)
Var tvungen att ta en bild på Glada dom minuterna hon sov så ni tror mig...



hej å hå luden tå

Kommentarer
Postat av: Magnus

Jag tror våra hundar har drabbats av damp. Alma är helt uppskruvad trots att vi har tränat som galningar idag. Skulle kunna tro det var Glada jag hade här. Får nog sluta ge henne mat så hon blir lite tröttare;)



Magnus

2008-09-08 @ 22:58:18
URL: http://allsmaktigealma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0