Träning

I går va Mia Nilsson hos oss och tränade ett glatt gäng från lilla Osby BK
Vi gick ut hårt och började med en hopp kombination som innebar en herrans massa byten om vart annat, väldigt nyttig!! Petig som Mia är ger hon sig inte fören hundens väg har blivit perfekt, som jag med handen på hjärtat kan erkänna att ja kan va lite dålig på... suck...
Men det är bara att jobba på!!

Sen blev det en hoppbana som va rolig och även där så fick jag mig många tankeställare om hur jag ska utnyttja banans väg på bästa sätt till Kajas fördel.

Vi avslutade dagen med en jätte rolig agilitybana som man fick väldigt bra flyt i om man kunde iscensätta allt man hade lärt sig, får säga att min första runda är jag riktigt nöjd med!! (utom slutet där jag glömde ett byte)
Men andra gången jag skulle springa den så va jag så trött i både kroppen och hjärnan så jag skrattade mest och kunde inte alls skärpa till mig! 
Men Mia skrämde iväg mig i första rundan genom att skrika SPRING i starten så det va väl därför det gick så bra, jag sprang väl hela banan i överraskelse rädsla... ha ha ha

När jag kom hem igår kan jag säga att mina knän gjorde sig VÄLDIGT påminda!!!
Hade så ont så jag grät nästan!!
Idag när jag vaknade så kändes inte benen så mycket bättre, men det som inte dödar det härdar!  
Och lite får man ju offra för en bra träning!!!

jag mitt dumma pucko hade glömt kameran hemma så den enda kameran jag tog bilder med va Mias, antagligen lika bra resultat som på SM... massa tomma hinder... ha ha ha så kolla hennes hemsida och se om hon lägger ut dom.

Så ni får nöja er med en bild på Glada i en tunnel!!


Imorgon ska jag ut och springa med hundarna och jag har inte tagit socker i kaffet på hela dagen!!
(den jag berättar detta för vet nog vem hon är...)

hej å hå luden tå

Kommentarer
Postat av: Tina

Oj oj oj vilka tider laget kommer att få, nu blir vi nog långt efter........nån snabb som vill va med i laget......

2008-09-25 @ 15:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0