Utmaning hit å utmaning dit...

Jaha då har jag blivit utmanad att skriva massa saker om mig själv... Om ni nu e intresserade ;)

Fem saker...
...i min frys:

*Bacon

*Broccli

*Hund godis av olika slag

*Löv biff

*Köttfärs

...i min garderob:

*typ 20st t-shirts

*tränings kläder

*klänningar som aldrig används

*många shorts i väntan på en riktig sommar något år

*jeans som egentligen borde slängas med dom är för sköna att ha på sig

...i min väska:

*plånbok

*kalender

*bajspåsar

*lypsyl

*en massa små oidentifierbara saker på bottnen jag aldrig blir färdig att städa bort

..i mitt badrumsskåp:

*väldigt många lypsyl igen... ja jag är beroende av det...

*nagelack

*topps

*pincett

*allt annat är i ett större skåp ovanför tvättmaskinen ;)


Så till det roliga, att utmana 5st nya!!

Malin & Gizmo

Lillan

Bella

Mia

Kommer minsann inte på fler i stundens hetta så ni får faktiskt nöja er me 4st!! :)

hej å hå luden tå











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0