Tillbaks i cyber rymden!

Niú har lugnet börjat så smått lägga sig, ja har "nästan" koll på var alla saker e någonstans ;)
Hundarna trivs som bara den!!! Ligger ute hela dagarna! SKÖNT!!!

Ja tänkte börja med att lägga in två filmer från min å Gladas träning igår!
Tyvärr dog batteriet sen så de blev bara filmning på ena övningen, vilket e lite synd för sen satte hon såna fina kontaktfält så ja nästan fällde en tår!

Dom övningarna ja gör på filmen e för att träna bakombyte och ut, Mia har gett mig lite att träna på, får väl se va hon tycker när hon sett filmerna, blir kanske bakläxa... ;)
Men ja e iaf super nöjd! Tycker hon läser mig fint å förstår vad ja menar.
Nån sväng kan ju helt klart bli bättre men vi har ju hela livet på oss :)

Första filmen

andra filmen

så mina vänner å alla andra ja inte känner, titta på filmerna å ger erat utlåtande om min lilla pudel å mig så blir ja glad!!

hej å hå luden tå

Kommentarer
Postat av: Malin och Signe

Ser kalasbra ut!



Syns på onsdag:)

2009-08-02 @ 20:13:29
URL: http://freewebs.com/malinsigne
Postat av: Frida

Det ser riktigt bra ut :) Har hittat ännu en kennel, de har sobel dessutom.

2009-08-03 @ 00:07:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0