Bacon Pesten i armen!

Jepp då va även ja vaccinerad mot bacon pesten (svin influensan)
Jag är "lite" skrikig ibland, så när ja fick sprutan skrek jag rakt ut, AJ det gjorde ju svin ont!!!!
Då skrattade sköterna rakt ut å svarade de e för det e svin inflensan... Så där kul enligt mig ;)

Helgen har bestått av träning, va hos Mia i fre med Frida å Veronica.
Som vanligt gav Mia en massa tips å träning. Alltid nyttigt att va hos henne!!

Under lör sken SOLEN i ett par/tre timmar så ja sprang ut å körde jakt träning med Exa, Glada å Nolte (mamma & pappa va i Italien) gjorde några markerningar, linjetag å avslutade med ett sök.
Glada fick spåra å va med på dummies söket, vilket hon älskar!

I sön träffades Allroundproffsen för sök träning, gick jätte bra för alla!
Glada har sina fina slag helt narturligt, söker stora ytor utan att "springa omkring" å arbetar verkligen!!
Kaja hittar figgen lätt som en plätt, men varför gå tillbaka?? Jag stannar här hos figgen för den har godis säger Kaja... knäppa hund ;)

Sen gjorde vi uppletande, efter de gick vi lite så hundarna fick leka.
När vi kom hem va hundarna nöjda...

Hej å hå luden tå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0