ny kamera

Då har vi köpt en system kamera! Nikon D3000
En bra å enkel kamera till de vi ska använda de till, hundar ;-)
Va ute idag i den strålande solen å fotade lite.
Här e resultatet!


Kaja står å solar


Nolte å Exa leker


Världens finaste labrador!!!


Glada springer så snön yr!


Min älskade...


Fina hund


Lycka är att få springa på ett öppet snöigt fält!


Jag å alla hundar på väg hemåt


Min vackra pudel!


Flickorna samlade till grupp bild ute på näset

Hoppas nu alla får en underbar Nyårs afton utan allt för rädda hundar...
Själva är det hemma som gäller med nerdragna rullgardiner å musik på, inte för att nån av flickorna bryr sig men jag skulle aldrig förlåta mig om dom blev rädda... Därför skyddar jag dom så mkr jag kan från tolvslaget när det är som värst!

hej å hå luden tå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0