Plötsligt händer det....

Idag har det hänt något jag aldrig skådat innan i mitt å Kajas 6,5åriga liv ihop!
Hon börjar helt plötsligt att LEKA med Glada!!!!
För er som känner Kaja förstår ni vilken stor händelse detta är i vårat gemensamma liv!
Hon har ALDRIG å då menar jag ALDRIG lekt med någon hund innan oavsett vad dom har gjort, hon har gjort vid typ 3 tillfällen små inviter till att leka me andra hundar, bara i några sekunder sen slutar hon igen, men ikväll lekte hon "på riktigt" med Glada, for runt här i vardagsrummet som två valpar....
Hon e inte klok! Snart 8år gammal och plötsligt leker hon??? Kan någon förklara de??
Kan ju va så att hon e grymt uttråkad, jag är nämligen sjuk :(
Fick gå hem från jobbet i Tis å har legat sen dess, inga långa promnader å ingen direkt träning att tala om så hon fick väl nog å tänkte att ger inte jag henne något roligt att göra fixar hon de själv ;)
Glada blev så lycklig så hon visste inte vart hon skulle ta vägen!!
Hon for runt mer uppe i luften än på golvet och svansen gick som en virvelvind...
Hon är fortf uppe i varv av glädje så nu springer hon med en leksak, för Kaja "kom på sig" så hon gick och la sig i soffan... ha ha ha

Som tur va hade jag mob i närheten så jag kunde ta några bilder, väldigt dåliga å suddiga men ändå! :)


Vet inte om det syns så tydligt men här börjar leken...


Efter denna bilden togs for dom ner på golvet å runt som dårar!
Ingen va lyckligare än Glada som försökt sen hon kom hit i Maj att få sin storasyster att leka, men gett upp för ett par månader sen...
Men som dom säger på reklamen, plötsligt händer det.... ;)

hej å hå luden tå

Kommentarer
Postat av: Jenny

Kul med kaja & glada.

Synd att du ligger sjuk, men du kan ju alltid maila tillbaka till din sysyter sa har du nagot att gora ;-)

2009-02-05 @ 02:54:25
Postat av: Bella plutt & Zapp

Ojsan* Vad skoj för er!! Lustigt dock, köp en triss Malin!!!! eller fler!! =)

Zapp följer sina tv program någorlunda, jag glömmer sätta på tv:n. Kommer dock på det när hon går mig i hasorna hemma! Underligt tycker jag!! Men skoj att hon kan vara så fachinerad av tv:n!!!

PUss&KRam Bella plutt & Zapp

2009-02-05 @ 09:02:13
URL: http://www.nogg.se/mina
Postat av: Pia Åberg

Hej Malin !

Där ser du man ska aldrig säga aldrig, som du sa i måndags kväll att "Kaja kommer aldrig att leka med en annan hund bara med dig". Vem fick lång näsa nu ?

Det är ju kul för hundarna att kunna leka lite ibland.

Krya på dig sjukling /Pia o voffsen

2009-02-05 @ 20:55:48
URL: http://doglady.bloggsida.se
Postat av: Malin och Signe

Hahahaha! Vad härlig lugg hon har lilla Kaja:)

Krya på dig!

2009-02-05 @ 21:25:48
URL: http://freewebs.com/malinsigne
Postat av: Jag

Vill bara infosmera alla om att Kaja har blivit sig "vanliga" jag igen!!!

Glada gjorde ett tappert försök till att leka med henne, men då berättade Kaja väldigt tydligt för henne att såna barnsligheter håller hon inte på med ;)

2009-02-06 @ 13:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0