My Dog 2009

Igår bar det av till  My Dog 2009, vi var där endast för att titta detta året, så hundarna fick vara hos min föräldrar till min mammas stora lycka ;)
Vi tittade på lite olika raser, agility, uppvisningar, gick i mässan och tittade på allt man är "tvungen" att ha om man äger en hund ;)

Oj oj vilken välklippt pudel... Kanske ska ha Glada i denna frisyren?? :)


När jag blir gammal ska ja ha Löwchen, ska bara skämma bort dom å åka på utställning!!! :)


Jag sitter kanske å funderar på att Glada å Kaja behöver kammas ;)


Malin verkar vara nöjd med att va i Göteborg


Tina å Roger följer ras paraden


Lite mer publik än på agility tävlingar ;)

hej å hå luden tå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0