bilder, bilder åter bilder

som överskriften avslöjar så blir det ett inlägg me nästan bara bilder....


Jag har fyllt år, detta e kalaset hemma hos mig, från vänster, pappa, mormor, mamma, morfar & malin

 
Fick en mössa av min syster, va det så här ja skulle ha den Jenny?? ;)


Mamma försöker få ordning på mössan ;)


Mormor får bäst ordning på mössan!!!


Pappa goes krokodil dandi.... ;)


Fosterbarn e här oxå, Nala, hennes familj e på skidresa denna veckan så hon e här på hälsohemmet ;)


Igår va de lydnas träning på schemat, gick knappt å ta bilder i mörkret, men de blev iaf en av mig  å Kaja när vi leker med
"räva-röven" :)


Å ett foto på Tina å Pärla när dom.... ja va de nu e dom tränar på.... ;)


I födelseprestent fick ja bla en cykel som min underbara familj lagt ihop till!!!! :)
gissa om ja blev glad iom min gamla precis blivit stulen!
Så nu har det cyklats i Osby må ni tro!!!! ;)

hej å hå luden tå

Kommentarer
Postat av: Jennie

Fiin cykel du fick! :)

2009-03-10 @ 20:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0