Då var det avklarat!!!

Första officella starten med Glada var nu avklarad!
Jag är super nöjd!
Började med hoppklassen som va en rolig bana, jag å Glada körde så ridhus spånet rök ;)
Fick till ett ruskigt dålig byte å en dålig sväng på det, annars helt super bra!
Glada rev dock sista hindertför ja svängde, så vi kom i mål på 24.94 å referensen va 38 om jag inte minns fel, men vi hade iaf vunnit med 9sek utan den rivningen...
Men mitt mål va att köra skiten å ändå inte vinna å de höll jag :)
agility klassen visade jag fel hinder efter bommen så de blev disk, men hela loppet gick väldigt bra ändå!
Så jag är jätte nöjd över mitt lilla yrväder!

Det som faktiskt värmde mest var kommentarer jag fick efteråt av flera olika, vilken vältränad hund, va snabb å ändå stabil, vilken glädje mm det värmde i mitt hjärta!

Nu väntar en inoff i forserum 5dec sen off 30jan :)

hej å hå luden tå


Kommentarer
Postat av: Jennie&Shiva

Glada kommer bli farlig för sina konkurrenter!Roligt att det går bra! Hejja hejja!!

Ang

klövjeväska så är denna jag köpt (stl S) opraktisk till hennes korta ben. På någorlunda jämn terräng är den bra men inget hon kan ha på sig när det är mycket med klättra och hoppa, (skrapar i marken då.)Annars trivs hon och man ser att hon jobbar när hon har den på.

2009-11-25 @ 19:02:42
URL: http://www.nogg.se/shivaojag

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0