stygn i armbågen

Igår var ja inne på kirugiska avdelningen i Kristianstad å opererade bort en "knöl" jag har haft i armbågen typ 2år.
Det gick väldigt snabbt, det som gjorde mest ont var lokalbedövningen som jag fick i spruta.
Men när den släppte kom värken i armen, spände å gjorde ont när jag böjde armen, inte så konstigt iom knölen satt precis vid "böjen" i armbågen.
I natt har det gjort on som sören, men idag känns det betydligt bättre!!
Så imon blir det jobb igen :)
Ska in å ta stygen om 10dagar sen slipper jag problemet med knölen mer! :)



Nu när man har varit hemma i 2dagar har ja hunnit baka 40st lussekatter, tvättat all tvätt å andra hemma sysslor som lätt blir lidande annars så nu känner ja mig duktig!



nej nu ska ja äta en av dom super goda lussekatterna!



har även stickat färdigt min halsduk!!

Håll tummarna på sön då vi ska upp till Moheda å ställa ut Exa på en inoff utställing, vi ska dit med Emmy & Jack och Malin, Andreas & Vera.

hej å hå luden tå

Kommentarer
Postat av: Bellozapp

Duktig Malin!!

2009-11-27 @ 11:06:27
URL: http://bellozapp.blogg.se/
Postat av: BelloZapp

Uppdatera!!!

& ta hand om min Tös imorrn. Vet jag att ni gör!

Hon ser framemot pyjamasparty.. stup

2009-12-04 @ 14:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0