Hösten 2010

Hösten 2010 har inte riktigt gått min väg så att säga... Jag har tyvärr råkat ut för ett förskjutet bäcke med följd av en kolappsad ryggrad... Så med andra ord har det varit en sjukskriven höst med mycket smärta!
Men inget ont som inte har något gott med sig, jag har insett hur mycket ja tycker om det aktiva liv jag har när jag är frisk, jobb, hundar, kurser, träning, gym mm. 
Något jag saknat sjukt mycket!

Men nu är jag äntligen på bättringsväg efter röntgen, ct röntgen, läkare, kiropraktiker, sjukgymnast mm...
Jag har fått lov att börja träna agility 1gång i veckan, jag får gå på gym 1-2ggr i veckan för att stryketräna ryggen så den ska bli starkare. Jag får gå, röra mig hur mkt ja vill, ja får göra allt utom att lyfta å böja mig!
Och nästa vecka ska jag få börja jobba 50% igen efter 8v sjukskriving!!! LÄNGTAR!!! 
Har saknat mitt jobb och arbetskamraterna!!!

Så Nu lägger jag hösten 2010 som ja sent sak glömma bakom mig och tittar emot 2011, mitt mål med Glada är att ta iaf ett championat med henne, har ju redan ett hopp cert! Klara LP1 (som ja skulle gjort i höst...) 
Och det hade ju inte varit fel med en placering i agif cup den 5feb i Vara!!!

Så nu blickar vi framåt emot 2011 med stora förhoppningar!

GOD JUL & GOTT NYTT ÅR TILL ER ALLA!!!!
               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0