Det har hänt lite!

Ja då sitter man här å ska försöka samla ihop allt som hänt på sistonde.
Glada å jag har blivit UPPFLYTTADE till hopp klass 2 :-) vi tog DUBBLA pinnar i Höör, vi vann agility klassen å kom tvåa i hopp klassen!!
Agility loppet trodde jag att jag hade 5fel på bommens uppfart,va nämligen tvungen att lämna henne å springa före henne på bommen så ja såg inte uppfarten, men hörde speakern: 5fel när ja va typ på halva bommen, så ja tänkte, fan oxå, nu ska vi hem å träna bommen! sen "tränade" ja resten av vägen ut, pressade i slalom, lämade henne på vippen mm i tron på att vi hade 5fel, när ja går i mål grattar alla mig, då fattar ja att ja har hört speakern på banan brevid, alltså nån annan hund å e nollad!!! Startade som hund nr 1 å ingen slog oss ;-)

vi har varit i Dalarna på 1års träff med Exa, hur det gick å bilder får ni läsa om på exas blogg
men när dom var ute å körde viltspår så låg ja på bryggan i shorts å t-shirt å solade samtidigt som ja badade fötterna, det var nämligen 20grader varmt i Lördags i Dalarna!!! :-)

På Lördag tävlar jag å Glada i Hässleholm, debut i hopp klass 2 så håll alla tummar ni kan! :-)

Hej å hå luden tå!

Kommentarer
Postat av: Jennie&Shiva

Ni är så duktiga! :)

2010-05-23 @ 14:25:30
URL: http://www.nogg.se/shivaojag

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0