Var eller icke vara....

Nu är dommen för ryggen satt, känns lite konstigt men det är bara att bita ihop och göra det bästa av hela situationen! Det som inte dödar härdar har ja hört... ;-)

Träningen går framåt, Glada och jag är inne i en period (hoppas den varar för evigt)
där allting bara känns så rätt!
Hon lyssnar fint och gör jag rätt så gör hon rätt!
Hoppas det håller i sig till Vara, agif cupen den 5feb.
Ska bli så sjukt kul att få springa den finalen! 
Sen att mina familj, vänner & uppfödare ska komma och heja och bo över en helg betyder väldig mkt för mig!
Kul med stödet och att alla hänger på!

Jag pratar med Glada om denna tävlingen och förklarar för henne att det vore trevligt om vi vann, hon tittar förstående på mig och viftar på sitt snabel a, så jag tar det som ett ja!
Tur Kristianstad har sin vinter cup innan så vi kan köra tävlings mässigt en gång innan, alltid skönt!

nu väntar kvälls promenad!

hej å hå luden tå

Kommentarer
Postat av: Michaela

Ska verkligen bli jätte kul o få se er nere i Vara. Har ju bara sett er när vi fortf var i klass 1 o 2. Hoppas verkligen ni visar va ni går för. =)

2011-01-13 @ 12:23:19
URL: http://aglas.wordpress.com
Postat av: Jennie

Vad blev domen då?

2011-01-14 @ 18:04:29
Postat av: Malin, Signe, Lil och Elsa

Uppdatera???

2011-01-20 @ 16:04:18
URL: http://malinthulander.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0